onsdag 12 juni 2013



















Veckan ut bara, sedan är det över för denna gång, studentplåtningarna. Visst är det härligt att se dem glädjas och framförallt, att se deras familjer och föräldrar glädjas med dem. Men ibland blir det lite för mycket av det goda. Det ska bli ganska skönt att släppa dem för i år. 

Vad ljuvligt det är med de ljusa sommarkvällarna. Det spelar inte riktigt någon roll vilken tid på dygnet man går och lägger sig. Himlen blir aldrig riktigt svart och solen lägger sig bara tillfälligt för att vila. Jag har mörkläggningsgardin i mitt sovrum, men jag funderar på att byta. Att låta solen väcka på mig morgonen istället. Visserligen kan det bli väldigt tidiga mornar, men jag tror man vänjer sig vid ljuset. I sommarstugan är det en av de saker jag tycker allra bäst om, att vakna i ett ljust sovrum. Nåväl, jag ska fundera på saken.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar