torsdag 21 februari 2013



















Jag tror det var en liten solstrimma som syntes idag. Jag är inte säker, men jag tror. Jag försökte hinna med att fånga den på bild, men det gällde att vara snabb. Jag tror kanske den syntes i 20-30 sekunder. Härligt att få lite D-vitamin så här i slutet av februari!

I vilket fall som helst fick det mig att fundera på våren och vad den har i sin famn. Jag passade på att klippa ner min yviga passionsfruktsplanta också. Vi får se om den överlever för tredje året i rad. Jag ska ärligt säga att den ser piggare ut nu än innan jag putsade till den. Men jag har fortfarande i färskt minne hur det gick för min steviaplanta som klipptes ner lite för hårt. Den sa ifrån och tog ner skylten några dagar efteråt. Jag hoppas verkligen inte att passionsfrukten nu går samma obehagliga öde till mötes.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar