tisdag 7 maj 2013



















Idag har det varit riktigt gassigt. Dessvärre har jag spenderat större delen av dagen i bil eller inomhus. Men jag får väl trösta mig med att jag får mer penningar på det sättet än i en solstol på balkongen. Jag passade på att sticka ut armen genom fönstret när jag satt i kö på vägen hem, så jag ska inte klaga.

Faktum är att jag idag för första gången såg att björkarna på sina håll börjar skifta i ljusgrönt. Det är sannerligen en efterlängtad vår i år. Eller vår och vår, med dagens temperaturer verkar det ju som att vi går direkt på sommaren. Kanske blir det ordning och reda med den saken längre fram i veckan om man får tro meteorologerna. 

Dagens höjda ögonbryn framträdde när jag idag fann en revolver på en gammal dams nattduksbord vid en fotografering. Den lades lite diskret åt sidan och kommer inte med i annonsen.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar