tisdag 25 mars 2014



















Innerstan i all ära, men jag fotograferar helst inte där. Det är ett enda virrvarr av upptagna parkeringsplatser och när man väl hittar en ficka så kostar det bokstavligen skjortan. Nåja, det var ju i alla fall vackert väder, alltid något. 

För nästan exakt ett år sedan hittade jag den perfekta blåsippsbacken. Det fanns hur många som helst och de bildade nästan mattor där de stod i skogsgläntan vid grusvägen. I helgen åkte vi dit igen för att se om de tittat upp. Det hade de! Ännu inte så många, men tillräckligt för att jag skulle få lite extra vårkänslor. Jag tror jag ska åka dit om ett par veckor igen och kika. När blåsippan står och niger i backarna vet vi ju alla vid det här laget vad den säger. Det är vår. 

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar