måndag 8 april 2013



















Jag drabbades nästan av panik häromdagen när min GPS, i folkmun Jill, tappade fotfästet. Laddningssladden till cigarrettuttaget gav upp och jag tvingades gå efter Google maps sista delen av dagen. Visserligen ett ypperligt komplement till min GPS, men helt värdelös när mobilen som idag tappade nät och täckning. Jag fick i ilfart åka till Netonnet för att köpa en ny laddare. Tack och lov för den säger jag bara. Nu är jag på banan igen!

Även idag har snöflingor fallit över stockholmstrakten. Kalla vindilar har letat sig in vid kragen på jackan. Jag tror faktiskt att vi haft alla de väder som går att ha under dagen. Klarblå himmel och sol, moln, växlande molnighet, snöfall och på toppen av detta en iskall vind. Aprilväder kort och gott!

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar