tisdag 9 april 2013



















Jag hittade den här kakvarianten på Konsum för ett tag sedan. Tillplattade favoriter. Det finns även tillplattade dammsugare för den som känner sig sugen på det. Just den här förpackningen innehöll alltså tillplattade delicatobollar med en botten av kex. Jag antar att kexet fanns där enkom för att göra den tillplattade favoriten till något som var unikt för just den. Jag hade i och för sig förväntat mig att det skulle vara ett antal tillplattade delicatobollar i förpackningen, men jag inser ju så här i efterhand att det hade varit en lite väl enkel kakidé. För varför ska man sälja något som går att göra hemma i sitt eget kök? De var helt enkelt tvungna att sätta dit en kexbotten, även om den inte tillförde något rent smakmässigt. Jag har ännu inte bestämt mig för om jag kommer att smaka tillplattade dammsugare.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar