tisdag 9 oktober 2012



















Ordning och reda i min garderob, det känns ju bra! Jag kände mig plötsligt trött på de sladdriga hänggarderoberna som haft sin plats där ett tag. Nu blir det trådbackar en stund framöver och jag känner mig nöjd. Nu gäller det bara att fylla upp dem, men nytvättat så att det blir lite inbjudande i all sin enkelhet.

Idag har det regnat. Jag hade fått önskemål utomhusfoto på två förskolor och det går icke att rucka på om man är förskolefröken, så är det bara. Barnen formligen vällde ut i olika pigga färger på sina regnkläder. Klart snyggast idag, var flickan i rosa sydväst. Själv fick jag låna ut min regnjacka till kameran. Det blev vad det blev där i ösregnet, men jag ska erkänna att barnen var duktiga där de satt med ett litet leende trots vidriga förhållanden. 

Därmed godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar