måndag 1 oktober 2012



















Månen vandrar sin tysta ban och i söndags natt var det en riktigt mullig fullis som stack i ögonen där jag sov på soffan.

Ny vecka nya tag! 
I helgen har jag haft pappsen på besök, det var riktigt trevligt! Jag vågar nog påstå att han tyckte detsamma. Han besökte Stockholm också av en annan anledning, för att gå på klassåterträff. Det verkade ha varit väldigt lyckat! Jag har aldrig varit på klassträff men jag minns att jag vid något tillfälle fick en inbjudan och att det kom annat i vägen. Jag är osäker på om det fanns någon riktig eldsjäl i vår klass varken på gymnasiet eller i grundskolan, som skulle se till så att vi sågs igen.

Imorgon är det norrort och det roar mig inte särskilt mycket, eller vid närmare eftertanke roar det inte mig det minsta. Klockan ringer kvart över fem och jag vet hur överjävligt det kommer att kännas. Bäst jag går och lägger mig genast!

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar