torsdag 20 december 2012

Ja det är inte utan att man undrar lite vem som skulle vilja lägga 105 kr på fyra köttbullar, lite mos, gräddsås samt dryck? Detta generösa erbjudande stod SJ till tjänst med under dagens resa till Skåne. Det hade ju kostat 115 kr så jag antar att SJ ville få oss att tycka att vi gjorde ett kap.
Själv lät jag dock bli. Inte för att jag inte tycker om köttbullar. Inte heller för att jag inte var hungrig. Men så här i vinterkräktider låter jag ingenting snudda vid ansiktet som jag inte själv tillagat efter att noggrant ha tvättat mina händer.

Nu har jag i vilket fall nått fram till Skåne och SJ höll tiden. Det tackar jag för!

För er som eventuellt undrar varför bilden kommer sist i detta inlägg. Jag skriver från mobilen och vet helt enkelt inte hur jag får bilden att hamna ovanför texten.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar