torsdag 13 september 2012



















Idag höll jag på att leta ihjäl mig efter ett vägguttag. Jag antog bara att man inte bygger en gymnastiksal utan vägguttag så endast av den anledningen fortsatte jag att leta lite till. Av ren rutin letade jag längs golvet. Försökte hitta något skåp där sladdarna kunde pluggas in, men icke. Jag var nästan på väg att ge upp, då hittade jag det. Drygt två meter upp på väggen satt det. Med lite möda fick jag sedan ljus i mina blixtar.

Årets andra förkylning ligger i startgroparna. Jag vill inte verka gnällig men jag blir lite matt av alla baciller jag drar i mig. Den sortens förkylning jag drabbats av nu brukar dyka upp mycket senare på säsongen så jag är aningen överraskad. Förra årets mastodontförkylning ledde till en veckas sängläge och en röst som lätt kunde misstas för en mans. När jag ringde och sjukanmälde mig frågade det för säkerhet skull vem de talade med. Vi får se hur morgondagens känns i kroppen.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar