torsdag 20 september 2012



















Om man fortfarande har kvar sin dammsugare från när man flyttade hemifrån, kan det vara svårt att hitta påsar som passar. Ja då menar jag inte lite svårt men det går, utan att det faktiskt nästan är omöjligt att få tag på rätt påse. I affären tittar de på en som om man står och ljuger, när jag säger vilken sort jag vill ha. Då finns det en utväg kvar, nätet. Dammsugarpåsar.nu heter siten som lovar guld och gröna skogar i påsdjungeln. Där finns påsar till dammsugare från Hedenhös tid och framåt och de utlovas dimpa ner i brevlådan redan nästa dag. 
Sagt och gjort, jag klickade in och letade mig fram till den påse som skulle passa. Äntligen tänkte jag, skulle jag slippa stå i affären som ett fån och gå därifrån utan påsar. 

När bokningsbekräftelsen nådde mig fick jag veta att det var förlängd leveranstid, upp till en vecka. Nu har jag alltså fått det svart på vitt, det börjar bli dags att köpa en ny dammsugare.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar