tisdag 18 september 2012



















När man inte upplevt så mycket under dagen så får man visa det lilla som finns att visa upp. En tomat med en exakt avbild av Sverige med Öland och Gotland i skalet. Som ni ser syns det föga på den här bilden, så ni får helt enkelt lita på mig.

En dag fylld av snorpapper och Alvedon, alltid något. Det går framåt.
Det är dessa dagar jag är glad över att min TV faktiskt är fylld med så många kanaler. Så att man slipper att titta på Malou von Sivers Efter tio. Malou ter sig bara mer och mer arrogant och inkompetent för varje gång hon visar sig i rutan. Det slipper jag helst.

Likaså amerikanska komediserier med inspelat skratt. Ja om man bortser från Seinfeld då förstås. Jag undviker också gärna de engelska grågröna dramaserierna där alla ser ut som åkerspöken. När jag bläddrar bland kanalerna stannar jag istället till en extra stund vid storslagna naturprogram på national geographic, hemtrevliga inredningsprogram och allmänbildande program som Mythbusters. Idag har det blivit lite av varje tillsammans med en kopp ingefärste och Bromhexin.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar