måndag 17 september 2012



















Vad finns det egentligen att berätta när hela helgen gått åt till att försöka bemästra en förkylning? Fredagens fotografering var i hesaste laget och under lördagen var förkylningssjukan ett faktum. Svettningar varvades med frossa och Alvedon. Med detta i bakfickan fanns det inte så mycket mer att förvänta sig än en sjukanmälan till jobbet idag. Där befinner jag mig fortfarande.


Det är i dessa stunder det känns lite extra bra att kollegorna kan hoppa in och fixa biffen. Mr J for hela vägen från E-tuna för att ta sig an det jag inte hann beta av i Älvsjö. Dessutom tog han omvägen förbi Johannesshov för att lämna tillbaka min utrustning. Hade frossan inte naglat sig fast så hårt hade jag kanske kunnat bjuda på en kaffetår, men det föll sig liksom naturligt för både mr J och mig att låta bli just idag. Men ett tack ska du ha, verkligen!

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar