tisdag 20 november 2012



















De senaste veckorna har jag varit alldeles för trött för att träna så som jag vill göra. Jag har visserligen gjort det ändå, men kroppen har känts tung och seg. Då är det sannerligen ingen njutning att stå där och svettas. Idag tränade jag igen, efter att ha sovit gott och tillräckligt många timmar. Det är som natt och dag ur träningssynpunkt. Jag kunde hålla ett bra tempo och ändå orka till sista sekunden av passet, då är det roligt att träna. 

Jag passade på att ta en promenad och besöka mr P i studion idag. Han är en riktig Handyman om du frågar mig. Han pysslar och fixar och snickrar och kaklar som om han aldrig gjort annat. Det blir riktigt snyggt! Jag är grymt imponerad över hur mycket han jobbat i sin studio på sistone. Han bjöd på kaffe med Completa och en trevlig pratstund om ditt och datt, mest om datt.

Jag sitter här och tittar på mina små ekplantor. Jag vet att jag tjatar om dem, men de är de mest älskvärda små plantor man kan tänka sig. Väldigt söta är de! Jag kan till och med påstå att de gör mig glada bara genom att finnas.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar