måndag 19 november 2012



















Idag har det varit en fin dag, sol och lagom kallt. Jag har hunnit med allt det jag förutsatt under dagen och det är ju inte ofta det inträffar. Jag har passat på att sätta upp ljusslingan på balkongen och hoppas att den ska kunna lysa upp min tillvaro lite nu när solen går ner så tidigt. I skrivandets stund glimmar den faktiskt riktigt hemtrevligt där den hänger på min vinterkala balkong. Jag funderar på hur jag ska kunna komplettera denna lilla slinga med ännu mer mys, kanske en sockertoppsgran skulle sätta den där lilla pricken över i. Vi får se vad det blir.

Nu börjar det dessutom bli dags att planera sina julklappsköp. Jag har en svag aning om vad jag ska slå in i papper i år, men som vanligt är det svårast att handla klapp till lillebror. Varje år frågar jag vad han önskar sig, varje år får jag samma svar: Jag ska tänka ut något bra. Vi får se om det kommer någon önskelista från lillebror i år. Jag hoppas lite på det.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar