tisdag 27 november 2012



















Så nu var det klart, alla julklappar utom en inköpta på nätet. Jag känner mig väldigt nöjd med att slippa trängas bland folk som svettiga av iver letar efter något genomtänkt till svärföräldrarna eller syrran. Jag har i lugn och ro suttit här hemma i soffan medan regnet piskat mot rutan. Ett bra val, just i år. Nu återstår det att se om de som får mina julklappar blir lika nöjda.

Idag har det varit heldagsregn. Det regnade när jag steg upp och i skrivandets stund strax före läggdags strilar det fortfarande utanför fönstret. Det har regnat så till den grad att jag hade svårigheter att ta fasadbilderna på jobbet eftersom dropparna turades om att trängas på linsen. I efterbearbetningen såg jag att det inte var det enda som turades om att trängas på bilderna. Sensorn var alldeles prickig av damm och kameradoktorn tillika mr P fick ett och annat att bita i nere i studion. Jag ska inte säga att vi fick bort allt, men det ser definitivt bättre ut och jag slipper förhoppningsvis att be om ursäkt för bilderna under morgondagen. Tack för hjälpen och tack för det gottis jag fick med mig hem!

Därmed tackar jag för i afton, Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar