fredag 23 november 2012



















Det var en evighet sedan jag gick på bio, men nu har det alltså hänt igen. Call Girl lockade mig till biografen den här gången och jag tror jag tyckte om den. Den lämnade en riktigt dålig eftersmak i munnen efter att ha sett det korrupta svenska samhälle som skildrades i filmen. Den var oerhört snyggt gjord och stämningen kröp rakt in under skinnet på mig. Men jag rekommenderar den. Om inte annat som en påminnelse om att Sverige kanske inte är så neutralt och oskyldigt som vi vill ge sken av.

Idag har jag smitit förbi min husläkare för att försöka få bukt med sömnen. Jag tror kanske det kan lösa sig den här gången. Doktorn tyckte att jag skulle gå sömnskola och jag är beredd att göra allt för att äntligen få sova, så sömnskola låter utmärkt. Doktorn sa att de skulle hjälpa mig att hitta tillbaka till min sömn och dygnsrytm. Allt låter bra, bara det kan få mig att kunna somna.

På tal om det, Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar