torsdag 29 juli 2010



Det skulle falla heldagsregn över Stockholm igår. Men vi fick tji och njöt istället av en alldeles underbar sommarkväll. En tur på Vespan och påföljande picknick med idel fina människor gjorde att kvällen blev riktigt angenäm.

Därför sitter jag här idag istället och tittar ut på regnet. Men enligt den norska och helt fenomenala vädersajten yr.no så ska det höra upp till kvällen. Vi får väl se om det är lika tillförlitigt som vanligt.
Öppnade just balkongdörren för att få in lite syre, men det hände ingenting. Hör bara regnet, ösa ner. Men syret stannar utanför tydligen.

En påse med dagen-efter-cheez-cruncherz ligger bredvid mig och ja, jag har ätit några nävar av den. Men nu tänkte jag försöka slänga ihop en bit mat att stilla min hunger med istället.
Hoppas på smaklig spis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar