torsdag 24 januari 2013



















Idag provade jag den stora isbanan strax intill hockeyrinken. Det var ju synd att jag inte provade den redan från början. I strålande solsken och med krisp i luften åkte jag 8,5 km i ren njutning. Det var riktigt riktigt roligt att susa fram över isen idag. Ibland hörde jag folk åka förbi i skidspåret bredvid, annars var jag helt allena. Jag måste säga att jag är lite stolt över mig själv som lyckades åka nästan en mil idag. Jag tror jag hinner en tur imorgon också, jag längtar redan lite.

Eftermiddagens jobb var stationerat i Huddinge och dagen avslutades storstilat i Bagis där jag bjöds på kaffe och hembakt. Lika trevligt som vanligt! Idag hade jag också med mig slagborren med tillbehör. Vi lyckades efter ett briljant teamarbete sätta upp två styck Stringhyllor rakt och prydligt. Jag borrade och fröken M mätte. Lilla Sirsan höll koll på läget genom att då och då fråga om vi var klara. Jag tror att både fröken M och jag kan kännas oss nöjda med dagens insats på en vägg i Bagarmossen.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar