torsdag 31 januari 2013



















Att man inte har tänkt på det själv? Ingen reklam har ju var och varannan på dörren, men det här med att även skriva tydligt att man inte heller vill ha några räkningar, har jag inte sett förut. Undrar om det fungerar? Räkningar är ju nästan det enda man får i sin brevlåda nuförtiden. Det skickas för lite vykort. Ja jag ska inte påstå att jag skickar speciellt många själv, knappt ett enda om jag ska vara ärlig. Jag kanske borde börja med det för att se om man får några tillbaka. 

Jag minns när jag var liten, då brevväxlades det till höger och vänster. Inte minst eftersom jag flyttade ifrån mina lekkamrater till en ny ort. Brev var den enda kontakten jag hade med dem då. Facebook fanns ju inte om jag säger så. Man skrev om ditt och datt, om skolan och om vad man hade gjort på lovet. Det var roligt, att skicka och få brev.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar