tisdag 8 januari 2013



















Idag vaknade jag jag till snötäcke igen. Trevligt! Visserligen var det inte snötäcket i sig som väckte mig utan läkaren från vårdcentralen. Hon ville bestämma tid med mig, för jag ska ju få gå i sömnskola. På torsdag ska det äga rum och jag ska erkänna att jag är lite förväntansfull och även en smula nervös. Men jag hoppas på att få lära mig en massa bra sömntips så att jag alltid somnar som en klubbad älg framöver.

Visserligen sover jag redan lite bättre, men det är bara artificiellt. Två små piller slinker ner strax innan jag ska sova och de fixar oftast biffen. Men såklart vill jag åter kunna hitta tillbaka till min sömn. Min riktiga sömn, om jag nu kan kalla den det. Vi får se om sömnskolan kan hjälpa mig på traven.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar