onsdag 15 september 2010



Idag stod det indiskt på matsedeln. Det var helt oplanerat men blodsockret vädjade till mig vid Zinkensdamm idag. Det går ju inte att ignorera blodsockrets kraft. Så det blev Chicken Korma, milt och gott! Det blev till och med lite över och jag känner att jag skulle kunna sluka allt just nu, men så här dags på dagen ska man ju inte pilla i sig middagsmat, så lyder lagen om enträget hälsotänkande.

För er som väntat på en uppdatering om min blåa tå ska jag säga följande: Ringfingertån är inte längre blå all over. Nu är det endast nageln som sett bättre dagar. Jag har en riktig så kallad blånagel. Den ska jag nu vårda ömt tills den trillar av. Frågan är, när vill man att den ska trilla av? I strumpan, eller i sängen när man sover? När är det troligast att den faller av? Antagligen i strumpan när jag jobbar. Det ska bli spännande att se hur det går.

Fortsättning följer...

Godnatt och dröm vackra drömmar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar