tisdag 18 oktober 2011



















Det ni ser här ovanför är en klassisk smittohärd av använda snorpapper från en av min dagliga fotograferingar. Snorkontroll är obligatorisk, men för det mesta brukar pappersnäsdukarna hamna i papperskorgen och inte ligga kvar på bordet. Min far tipsade mig vid något tillfälle på fullt allvar om att arbeta med munskydd, men jag vet inte. Det känns som att det skulle försvåra mina utsikter att få bra kontakt med barnen.

Idag har det egentligen inte hänt speciellt mycket. Jag har haft sovmorgon och fick äta frukost i lugn och ro, det var glädjande. Jag har återigen haft en dag fylld av syskonfoto och kravfyllda föräldrar. Det var inte glädjande.

Vid avslutat värv stod regnet som spön i backen och jag insåg att jag behöver köpa nya vindrutetorkare. Jag stannade till på Konsum och hämtade ut ett paket och köpte ett frimärke. Väl hemma lagade jag till en hyfsat god indisk kycklinggryta och drack en kopp kaffe som pricken över i. Nyss avslutade jag sista tuggan på en morot och nu är det snart dags att sova. En dag som alla andra.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar