onsdag 12 oktober 2011



















Jag har egentligen inte så mycket att tillägga. Dagen har varit en repris från igår och jag blir bara förundrad.
Den enda egentliga skillnaden från gårdagen var att jag idag vaknade upp till höstens första frostknäpp. Det var vitt på taken och jag insåg att jag skulle behöva ta den lite varmare jackan inför förmiddagens utomhusvistelse. Det visade sig vara skönt och alldeles lagom.

Nu när frosten gjort sitt intåg känner jag att det är dags att plocka ner mina kulörta lampor från balkongen. Jag tror däremot inte att jag ska packa ner dem i sin låda, de ska få förgylla min höst inomhus istället. Nu återstår bara frågan, var? Det troliga är ju att de får hålla till någonstans i fönsterregionerna, men ännu är jag inte helt säker.

Nu tror jag att jag ska försöka vila bort den molande huvudvärken jag ådragit mig från dagens tålamodsprövande aktiviteter. 

Så jag säger Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar