söndag 15 januari 2012



















Kvällspromenader är underskattat. Ikväll gick jag hem från Bagis efter en trevlig middag och fika hos Fröken M och lilla Sirsan. Det var friskt och krispigt i luften och på marken låg ett litet tunt täcke av snö som knastrade under skorna. Eller det var väl egentligen gruset som knastrade men det kändes behagligt.

Idag har jag inte gjort speciellt många knop. Jag sov länge och åt en god frukost utan att stressa. En bra start på en bra dag. Jag har hunnit med att träna och jag kände mig förhållandevis stark i kroppen. Just nu har jag inte ont någonstans bortsett från tummen, men det lär jag väl få leva med. Allt övrigt har läkt ihop och det är skönt att kunna träna som vanligt igen. I skrivandets stund sitter jag dock med en något obehaglig känsla i magen. Jag mår lite illa och ber till högre makter om att slippa magsjukan denna vinter. Vi får se hur det går.

Jag tackar för mig så länge och återkommer.
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar