tisdag 17 april 2012



















Idag känns det som att jag suttit i bilen hela dagen. Förmiddagen tillbringade jag i Tullinge och på eftermiddagen begav jag mig åter till Värmdö. 15 mil repade vi av Bettan och jag, en bra vända. Trist bara att bensinen är så dyr.

I Värmdövillan fick jag åter stifta bekantskap med vinkällaren. Ett riktigt mysigt litet bergrum i hjärtat av huskroppen. Temperaturen var sval och behaglig och fuktmätaren mätte antagligen perfekta förhållanden för dyrgriparna som låg stadigt uppradade i var sin tegelpanna. En kandelaber skulle ytterligare fånga stämningen bland vinflaskorna vid fotograferingen. Jag måste säga att det såg riktigt inbjudande ut redan innan de duktiga bildredigerarna satt tänderna i bilden. Det ska bli spännande att se hur säljande det blir i färdigt skick.

Nu ska jag vila mig.
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar