torsdag 1 mars 2012



















Kina Li på Ringvägen bjuder alltid på överraskningar. Senast blev jag överlycklig över att hitta plommonsåsen, semesterns bästa springrollstillbehör. Nu kan jag äntligen få drömma mig bort och återuppleva lata dagar i solen, fast på flaska. Vid nästa besök i butiken ska jag köpa med mig Bananasauce och Cocosnötsvinäger. Jag är inte helt säker på vad jag ska ha dem till, men jag antar att de kommer att pryda sin plats väl i mitt skafferi.

Idag blev arbetsdagen kortare än väntat. En mäklare hade misstagit sig och bokat fel tid, vilket gjorde att jag fick lite tid över för en fika hos fröken M. Väldigt trevligt som vanligt! Imorgon är det nya tag ute i Djurhamn. Vad jag förstår ligger det en bra bit ut i kustbandet, förbi Stavsnäs och ytterligare en bit ut mot Nämdöfjärden. Det blir en bra utflykt för mig och gamla Bettan.

Bäst jag vilar lite.
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar