tisdag 8 november 2011



















Idag var en sådan där dag som man önskar att man hade sluppit. Jag anlände till en jobbdestination på motsatt sida av stan efter att ha umgåtts med köhelvetet sedan halv sju på morgonkvisten. Bara för att få vända och åka hem igen eftersom förskolan glömt bort att det var fotografering.
Hurra en ledig dag, tänker ni. Nej, nästa fotografering i samma nordligt belägna förort skulle gå av stapeln klockan 13.30. Jag ringde dem för säkerhet skull och kollade att de var beredda. Jag ville ju inte riskera att behöva åka genom stan och hamna i köhelvetet förgäves ytterligare en gång. De var lyckligtvis beredda och fotograferingen ägde rum i en lokal inte mycket större än en vanlig lägenhetstoalett. Men jag är inte bitter.

Imorgon laddar jag för nytt besök i förorten.
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar