fredag 4 november 2011



















Någon har tappat sin mustasch vid behållarna för naturgodiset. Då återstår frågan, hur gick det till och saknar vederbörande sin läppbehåring? Det är undringar som kan vara svåra att få klarhet i just i skrivandets stund. Kanske kan jag återkomma i ämnet.

Idag var det dags för ytterligare en fikastund, på otippade Scandic Malmen. Fröken R sa att det är trevlig med fika på hotell eftersom det är lugn och ro. Jag är beredd att hålla med, jag tror jag kommer att göra om det. Kanske Hilton blir nästa avstamp, eller måste man ha aftonklänningen på då?
När jag kom hem från dagens kaffestund såg jag att jag hade fått lite banan på halsen. För er som undrar hur det smetats fast kan jag nämna att Fröken R hade sin son med sig och han smaskade i sig banan medan vi roade oss med kaffet.

Därmed önskar jag godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar