fredag 1 april 2011



En bra dag. Ni ska ni få den korta och koncisa versionen. Det har varit fullt schema från morgon till kväll. För att göra en lång historia kort kan jag berätta det var träning i arla morgonstund. Riktigt bra sådan, för jag kände mig stark. Jag tror kanske att jag inbillar mig att musklerna säger tittut redan, men det känns faktiskt som att de fått lite form och fason.
Efter en dusch bar det av till Hornstull för en fika och intressant prat om journalistisk okunnighet och omänsklig bitterhet.

Vidare gjordes ett besök i Bagis där det bjöds på våffla, kaffe och trevligt sällskap, även lite mys med finaste Siri-Lo.

Som avslut på en bra dag mötte jag upp fröken K för middag på Bara Vi. En härligt upptagen och givande dag, i en djungel av god mat, trevligt sällskap och intressanta samtal.

Tack för idag alla inblandade!

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar