onsdag 23 februari 2011



Fisk är ju förbannat gott! Idag gjorde jag mig ett riktigt skrovmål; panerad fisk med potatis och spenatstuvning kändes rustikt och bra. Slank ner lätt som en plätt i magen.

Idag fick Enskede Rackethall sig ett besök igen. Det var ett bra tag sedan sist som mr P och jag möttes i racketkampen på liv och död. En eftermiddagstid och bana fyra kändes bra på pappret. Med en halvsnorig motståndare kändes det som att jag hade chans att ta hem hela skiten. När sedan min motståndare slog sönder en sträng i sitt racket och fick hämta ett låneracket kändes det som att vinsten redan var klar.
NOOOT!

Jag måste börja jobba med min mentala styrka. Det spelar ju ingen roll hur många bollar jag leder med, han plockar in dem. Hans mentala styrka är starkt som en oxe. Det ger jag honom. Jag kan flyga, jag är inte rädd...jag kan flyga jag är inte rädd...
För det kan jag säga, kommer jag i form mentalt blir jag fullständigt livsfarlig på banan.

Tills dess jag hittar en bra mental coach ska jag låta min Sleeptalk-applikation spela in ytterligare 45 nattljud. Imorgon när jag är blå att trötthet ringer jag ett sömnlaboratorium som kan få fästa elektroder över hela mig. Bara de berättar för mig hur jag ska kunna sova en hel natt med lugn och harmonisk sömn.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar