lördag 5 februari 2011



Jag hittar alltid små guldkorn på våra loppisturer. Visserligen hamnade inte denna lilla instruktionsbok i min ägo just idag, men man vet aldrig vad framtiden för med sig.
I min ägo hamnade istället tre stycken ljuvliga äggkoppar i design av Per Bjelving. Det måste anses som dagens riktiga kap och pungen tömdes endast på 15 riksdaler för alla tre.

Efter helgerna och allt ljusmys har jag insett att jag råder brist på en ljusstake som inte är julinspirerad. Jag har haft ljusstakeögat med mig på de flesta av de loppisar jag besökt på sistone men inte hittat något som fallit mig i smaken. Förrän idag.
Valet föll på ett par eleganta ljusstakar från Nils Johan. Jag är nöjd. Imorgon ska de invigas under högtidligen former.

Tills dess tackar jag för mig!
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar