tisdag 30 augusti 2011



















Vad var det jag sa? Jag blev gullad och daltad med idag. Det stod mycket riktigt en liten bricka med smörgåsar, kaffe och frukt vid min plats när jag kom i morse. Jag hade saknat det söta plommonen sedan förra året då jag klev in på skolan i Södertälje. Jag hoppas lite på att få fler imorgon, smörgåsarna struntar jag mer eller mindre i, det är plommonen jag vill åt.

Idag fick jag sota för att jag är snabb och jobbar in tid, det kändes som att hela dagen var en enda lång väntan. Visserligen kunde jag ägna mig åt min nya passion Wordfeud, Alfapet i mobilen. Men när jag ägnat mig så till den milda grad åt detta, så tog batterierna i mobilen slut. Imorgon ska jag ta med mig ström så jag kan spela tills vettet går ut mig. Jag ska vinna alla mina Alfapetmatcher! Hittills i min Wordfeudkarriär har jag vunnit två matcher och förlorat en. Det får man väl säga är ett ganska bra facit. Imorgon ska jag vinna ytterligare en! Hoppas att det inte kommer några barn till fotograferingen imorgon så jag kan fortsätta att ägna mig helhjärtat åt mina Alfapetmatcher.

Jag ska försöka sova lite nu så att jag är utvilad och kan tänka ut långa poängrika ord.
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar