tisdag 20 december 2011



















Idag har min arbetsdestination varit Södermalm, det gillar jag. Swedenborgsgatan vid Mariatorget för att vara mer specifik. Jag brukar för det mesta kolla upp mina arbetsplatser dagen innan på Eniro för att veta om man kan parkera i närheten. Det är så behändigt att kunna se gatan på riktigt nära håll via gatvyvisningen. Swedenborgsgatan bjöd på en riktigt kul överraskning när jag gjorde just detta. Resultatet av sökningen ser du här ovanför. Jag har alltid undrat hur den här sortens fotograferingar går till. Uppenbarligen sker det inte i smyg i alla fall.

Idag har jag agerat Tomte lite. Nära och kära har fått sina klappar och det verkade som att det föll väl ut. Lilla Sirsan smygöppnade sina och jag fick höra att Barbapapa möttes med värme och glädje så jag tror jag kan känna mig nöjd.

Nu ska jag sova och samla kraft inför morgondagen och en stund i gamla Bettan.
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar