söndag 3 oktober 2010



Jag lovade ju att följa upp gårdagens blogg om bildförstoringarna. Det blev riktigt fint! Det är ju i och för sig svårt att få så vackra bilder att bli till något fult. Jag kommer på mig själv med att snegla på dem då och då där de hänger på väggen. Det brukar tyda på att jag känner mig nöjd med min insats.

I övrigt har det varit en dag av mental och bokstavlig städning. Ronjas hundhår har letat sig in i dammsugaren och tankar kring stort och smått har fått sig en putsning. Jag har även motionerat duktigt och ätit bra.
Om jag ska vara ärlig, en rätt trist dag.

Hoppas på bättring imorgon. Jag ska besöka Stockholms Idrottsgymnasium och se om idrottsintresserade ungdomar är som folk är mest. Jag ser framför mig hur alla kommer att dyka upp i glansiga träningsoveraller, med en bag där det sticker ut ett racket av något slag. Kanske har de också en handduk över axlarna. Det ska bli spännande att se om min föreställning, eller ska jag säga fördom, stämmer.

Jo, förresten, jag har sovmorgon imorgon. Det känns viktigt att nämna.
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar