onsdag 27 oktober 2010



Okej, idag var jag helt enkelt tvungen att få lite frisk luft i lungorna. Jag pälsade på mig ordentligt. Dubbla sockor, halsduk, mössa och en jacka som går ner över stjärten. Ingen ska kunna komma och säga att jag inte tar hand om mig den här gången. Det blev en kort tur men den var frisk.

I skrivandets stund slänger jag en blick på Efterlyst. Efter den senaste tidens horribla skjutningar i Malmö sänds programmet utanför polishuset i samma stad. I ösregn och höststorm. Jag tycker för övrigt att Tommy Lindström gör ett lysande arbete som efterträdare till den gode Leif GW Persson. I kvällens avsnitt av Efterlyst får man dessutom stifta lite närmare bekantskap med det för Tommy Lindström fullständigt oumbärliga hårklister som slickat hans hämtehår över skulten denna blåsiga kväll i Malmö.
Allt annat hår viner i vinden och piskar hans huvud, utom just hämtehåret, som sitter där det sitter. L'oréal har förmodligen redan hört av sig.

Såatteh..godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar