måndag 11 oktober 2010



Position Renstiernas gata.
Det var riktigt kyligt när jag stack ut näsan på morgonen idag. Men luften var hög, torr och klar så jag slapp skrapa rutan. Alltid nåt.

Idag fick jag äntligen tummen ur och köpte mig ett par långbenta träningsbyxor. Det kändes bra. Nu slipper jag att gå barbent på mina promenader och jag ser redan fram emot nästa tur. Visserligen har jag inte frusit hittills eftersom jag går mig svettig, men en lång byxa ser liksom lite bättre ut så här års.

Minns ni att jag pratade om en hängmatta i vardagsrummet? Nu är det nära, jag har forskat i hängmatteutbudet och sållat ut ett par stycken som känns extra fina. Den lilla veliga Isabelle dök dock plötsligt upp igen och jag funderade på om jag vill köra den diskreta varianten med lite mer tillbakadragna färger eller om jag faktiskt ska satsa på en rejäl färgklick. Currambera i fyra olika pigga färger står för färgklicken och Caribena blå eller lila står för den mer diskreta känslan. Så jag hade tänkt att ni skulle få hjälpa mig. Släng iväg en kommentar och berätta vilken av dessa du tycker ska pryda ett hörn av min lägenhet.
Jag säger tack på förhand och ber att få återkomma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar