tisdag 21 december 2010



Idag bet det bra i kinderna på väg till gymet. Det var länge sedan termometern kröp ner så lågt. Men det är bara trevligt, jag tar långkalsongen på om det håller i sig.

Dagen har gått i städningens tecken. Jag ville ha lite ordning och reda nu när mor och bror kom på besök. Tack och lov klarade sig inrikesflygen utan problem och de dök upp som förväntat vid sjutiden. Ja, jag hämtade ju dem såklart, som den goda syster och dotter jag är. Självklart sover jag också på soffan för att de ska få en så bra vistelse som möjligt på Hotell Isabelle.

Idag har jag låtit granen få komma in, det hade jag ju lovat. Hon hade frost i barret och snö på foten, men in kom hon och jag ska säga att det är en riktig skönhet till gran. Imorgon ska hon få ljus och lull-lull.

Godnatt och sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar