tisdag 7 december 2010



Så här glad kan man se ut på väg till tisdagens badmintonmatch. Antagligen var jag ungefär lika glad efteråt, om än något tröttare.

Ok. Jag har spenderat fyra timmar, inklusive fika och matpaus, på Nacka Forum idag. Allt detta för att om möjligt hitta någon form av inspiration till julklappar. Eller ännu bättre, en faktisk julklapp att ta med hem. Jag engagerade mig verkligen och intalade mig redan från början att jag skulle åka därifrån med fler saker till andra än till mig själv. Ett helt rimligt mål tycker jag.
Så, hur gick det då? Ja om man ska slå ut antalet inhandlade julklappar på antalet timmar så var det kanske inget vidare. Detta innebär summa summarum; tre julgåvor samt två saker till mig själv. Solen har uppenbarligen också fläckar. Hur som helst, nu återstår paketinköp till tre personer. Det måste gå!
Jag måste så snart som möjligt ta tag i det igen så jag inte tappar inspiration och fart! Vad ger man till en bror som egetligen inte har något speciellt intresse, varken tycker om att laga mat eller läsa böcker. Som inte går på bio eller konsert. Vad ger man en bror som just fyllt trettio? Jag är tacksam för tips givetvis. Jag menar, måste jag blir Tomten för att fatta vad jag ska skänka min bror?

Godnatt och sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar