söndag 29 maj 2011



Idag gick jag all in i Bagis, en heldag. Det har varit härligt!
Det bjöds på pannkakor klockan tolv. Till dessa pannkisar serverades alla tänkabara tillbehör så som glass, jordgubbssylt och Nutella. Äckligare saker han man ju smakat, pannkakslunchen var mycket angenäm och lade sig som en rosa bomullstuss i magen.

Jag har blivit ompysslad och känt mig älskad hela dagen. Det är få förunnat att få känna så starkt bland vänner. Lilla Siri-Lo närmar sig ettårsdagen. I gästrummet låg paketen uppradade med sina krusade snören. Kanske är det så att snöret och pappret än så länge är aningens roligare än innehållet. Jag kan ha fel, men känslan när hon smygprasslade med paketen idag, sa mig att omslaget åtminstone betydde lika mycket som innehållet. Svaret får vi på onsdag, eller egentligen lördag då det är stort baluns.

Nu ska jag åter krypa ner under täcket för att orka kliva upp i ottan.
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar