onsdag 3 november 2010



Idag har det varit ett riktigt busväder här i Stockholm. Då kändes det skönt att kunna parkera bilen riktigt nära och slippa kånka utrustningen så långt. Jag fick dessutom hjälp av två små knattar som höll upp dörren. Värre kan man ju ha det.

Idag lade laddningskontakten av helt till mobilen. Det har varit glapp i den ett tag, men om man virat laddningssladden hårt runt själva kontakten och telefonen så har det funkat ändå. Det var väl bara en tidsfråga innan den faktiskt lade av helt. Den här gången tror jag inte ens att gaffatejp skulle kunna slussa livet tillbaka i mobilen.

Så nu har jag att välja mellan en mobil som inte går att ladda upp eller en som går att ladda men inte har en fungerande kamera. Vilket jag ju tycker är lite trist eftersom jag fyller den här bloggen med bilder som är tagna med mobilen. Det känns definitivt som att det är dags för en ny lur. Mitt abonnemang går dessvärre inte ut förrän i mars nästa år men jag funderar på att ringa och be dem göra en deal för att jag ska stanna kvar hos dem. Jag lär väl återkomma i hur sträng jag har förmåga att vara i detta avseende.

Jag ska erkänna att jag är lite sugen på en iPhone. Jag har hållit mig ifrån det så länge jag kunnat, men nu är jag faktiskt nära att falla till föga. Vi får se hur det går. Vad säger ni?

Godnatt då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar