torsdag 25 november 2010



När en liten mus ska ut och gå,
får han se sig om så noga så...

Fjärde film ut den här veckan är Mouse Trap i regi av John Nolan. En sån där reklamfilm som får en att sätta hjärtat i halsgropen för att sedan avslutas med ett kvävt och tyst litet skratt. Slutet gott allting gott som man säger. Och det ska sägas.

Idag har varit en dag av mer snö. Jag satt och inväntade min ekologiska låda som brukar dyka upp utanför dörren i morgonstund, men den dröjde idag. Jag antar att snön ställde till det även för den stackare som skulle leverera min låda. Tillslut kom den iallafall, fylld av godsaker!

Innan badmintonmatchen hann jag med en långfika i Bagis igen. Jag blir så bortskämd med snask där borta. Bullar och kladdkakor i parti och minut. Mumsigt som attan! En och annan liten blöt puss av Siri-Lo hann jag också med att få. Det är som balsam för själen.
Detta till trots förlorade jag fjäderbollsmatchen även om jag knappat in bra många poäng på sista tiden.

Har jag sagt att jag fått min iPhone? Jo, så är det. Den dök upp på posten för några dagar sedan och jag öppnade asken som först idag. Den såg fin ut och nu ligger den på laddning, redo för användning så snart jag känner mig redo.

Tills vi ses igen, godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar