onsdag 9 mars 2011



Idag har varit en sådan där dag då jag har haft huvudet under armen. Och vi vet ju alla att det man inte har i huvudet får man ha i benen. Så jag har rört på mig en del under dagen.

Jag har ignorerat Bettans hål i avgasröret länge nog nu. Idag gjorde hon klart för mig att det inte är läge att vänta så mycket längre. Över en natt förvandlades hon till Raggar-Bettan med stort R och under motorhuven har en V8 motor växt fram. Det smattrar på rätt bra, alldeles tillräckligt för att jag skulle åka förbi Västberga Bilservice och beställa tid. På måndag är det slut på raggartramset. På måndag blir Bettan åter den lilla timida röda pärlan i Johanneshov. Den ärtiga lilla röda som inte behöver puttra högt för att dra uppmärksamheten till sig.

Imorgon är en annan dag.
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar