lördag 19 mars 2011



Siri-Lo får äta på min tröja, hon är den enda som får göra det. Idag har vi hängt lite hon och jag. Vi har hunnit med en härlig vårpromenad bland tinande snödrivor och hundbajskorvar. Ätit mellis och skojat i soffan. Siri-Lo har dessutom som pricken över i, visat mig att hon kan krypa både framåt och bakåt. Helt klart fina timmar i Bagis.

Det hänger en riktigt läskig måne här utanför fönstret. Jag ser med skräckblandad förtjusning fram emot kommande natts skörd från Sleeptalk-applikationen. Det kan bli hur obehagligt som helst att lyssna av. Eventuellt samlas alla hittills insamlade spökljud och nattprat på en och samma ljudfil inatt. Jag tror i ärlighetens namn inte att jag vågar lyssna av den på egen hand imorgon.

So long långkalsong!
Godnattskräck,
önskar
Drak-Ulla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar