söndag 27 mars 2011



Ja ni ser själva, idag föll jag för frestelsen. Det har ju varit söndag och på helgen får man unna sig lite extra. Då behöver det inte nödvändigtvis vara jättenyttigt. Ett Big King Meal på Burger King får väl räknas till den kategorin av föda. Men som sagt, helgen tillåter lite utsvävningar. Helgen är snäll mot de hårda.

Detta mål mat visade sig ha mycket god effekt på kvällens badmintonmatch. Jag tror kanske att den gick till historien som den spelmässigt bästa och jobbigaste under vår badmintonkarriär tillsammans. Jag brukar visserligen bli röd i ansiktet av ansträngning under samtliga våra matcher, men idag blev jag mer melerad i vitt och rött.

Jag har länge nog nu försökt att klamra mig fast vid de få vårtecken som visat sig här i stockholmstrakten. Jag vet inte längre om det är någon idé. I skrivandets stund faller snöflingorna tunga mot asfalten. Kung Bore vill under inga omständigheter släppa taget, det framgår med all önskad tydlighet. Jag som skulle balkongfika och allt! Jag tror att det kommer att behöva ske med mössa och halsduk på.

Jag önskar godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar