onsdag 13 juli 2011



















Har man bestämt sig så har man. Mr P och jag begav oss till Hammarbybacken efter frukost. Det är
roligare att träna ihop med någon, så är det ju bara. Eftersom vi inte spelar badminton nu när sommarluften fyller våra lungor så beslutade vi oss för att ägna oss åt andra fysiska utmaningar. Hammarbybacken ligger alldeles för nära för att helt ignorera.
Vi har varit där ett par dagar nu och sprungit eller gått hastigt. Ja, eller hur hastigt man nu kan gå i den lutningen. I vilket fall har det givit önskad effekt, vi har blivit rejält trötta, och det är det som är huvudsaken.

Idag skulle frysen packas in i bilen igen, för vidare transport till Hult. Jag fick nobel hjälp av fröken R och det gick som man säger mycket geschwint. Så nu står den här i farstun och bligar. Imorgon ska den få inta sin rätta plats och så småningom anslutas. Jag har fått lära mig att den måste stå ett dygn i upprätt läge innan man kan koppla in den och njuta av sin nya vitvara. Så förhoppningsvis kan man få en aning om hur den kan te sig redan på fredag. 

Nu ska jag fälla in mina små vingar och hoppas på en god natts sömn.
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar