lördag 2 juli 2011



Ja då har jag avverkat min första natt med fläkt. Det var heaven and hell! Det var en riktigt bra idé att ha den kopplad till en timer så den inte stod på hela natten. Jag blev fläktad när jag skulle somna och när jag så småningom skulle vakna på morgonen. Det var en lagom dos för första natten med fläkt.
Eftersom jag inte sover så bra just nu vaknade jag ju till av vinddraget så fort fläkten slog på, på morgonkvisten. Det gjorde väl egentligen ingenting, men kändes lite onödigt när jag faktiskt fick sova någon timma till om jag behagade. Kanske blir det så att jag ändrar tidsintervallerna tills inatt.

Idag kan vi lägga ytterligare en kvav dag till handlingarna. Det enda riktigt intressanta som hände under dagen var att jag provade en ny müsli på yoghurten. Det var en fruktmüsli som innehöll ananas, banan och russin bland annat. Riktigt god faktiskt!

Med detta önskar jag godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar