torsdag 7 juli 2011




Jag sover illa och vaknade sent! Eller ja, klockan hann i alla fall ticka fram till tio och drygt det innan jag slog upp mina gröna för dagen.

Jag tyckte inte det var mycket att orda om idag heller, jag gick helt enkelt ut och njöt av det vackra vädret igen. Jag rullade ut min filt på exakt samma ställe som igår och hade återigen packat väskan full av godsaker och vatten för att klara mig några timmar.

Jag hann med att avnjuta två podavsnitt av Sommar i P1 också. Mark Levengood berättade en smått otrolig historia om hur han mitt i livet blev erbjuden en större donation i form av ett gigantiskt hus ute i Saltis.
Maria Wetterstrand pratade om människors lika värde och hur hon redan som ung kommunpolitiker lyckades övertala nästan samtliga partier att ta tillbaka förslaget att förbjuda alkoholhaltiga drycker på Valborg i Göteborgsparken Slottskogen.
Två bra sommarprogram av väldigt olika slag.

Väl hemma poppade livnjutaren upp i mig. Jag gjorde basilikabiffar som jag grillade på min lilla röda pärla. Jag är fortfarande mätt!

Tills imorgon, Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar